angeliin

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Alexandra Angelin - 30 mars 2011 15:57

Hejsan..


Kan man bli mer toss nu? nej de går nog inte.. Varför i hela jävla h*lvetet ska du lägga dig i mitt liv? Om inte ja berättar ringer / skriver du till någon annan som (kanske) vet något om mig.. Vad vill du mig? EXAKT allt man berättat för dig vet alla andra nu.. Varför? är de lönt att berätta vidare.. Jag litade på dig, men nu vet ja i alla fall att de inte går att säga något till NÅGON längre.. Finns bara 1 person ja kommer prata med hädanefter, och absolut inte dig :S Du har inte något att göra med mitt liv.. Kommer aldrig öppna mig för dig mer ALDRIG, är så trött på dig o ditt falska beetende.. Du är ute efter att knäcka mig och göra så jag förlorar alla, men ärligt jag bryr mig inte längre, jag kan förlora alla mina vänner, alla jag snackar med och allt och låta dig tro att du vinner.. MEN du kommer aldrig vinna, för du kommer ALDRIG kunna dra mitt självförtroende i botten igen..

Jag vet att jag inte e smal/söt/underbar och absolut inte perfekt, men lilla vän de är inte du heller..

Jag tycker att jag är bra som jag är, och de ska ingen kunna hindra mig från att tycka.. jag tycker jag är söt, men absolut inte perfekt.. Jag är den jag ÄR inte den alla andra VILL jag ska vara.. så bara ge upp att försöka trycka ner mig..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards