angeliin

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Tjosan

Av Alexandra Angelin - 5 mars 2011 16:41

Tjenixen :)


Dax att blogga lite till nu va :P


Igår va jag på fest i marieholm, hade sjukt ball tills en sak hände.. Men men inget att hänga läpp för, folk blir annerlunda när dom e fulla..

Fast blev mycke gladare när jag ringde hjärtat :) fick höra en hel del saker från han och hans kompisar *Underbart*..

Sen blev de hemmåt mitt i natten någongång :P


Idag när ja vaknade så satt ja o snacka med min älskade syster på fb, wilma ville inte klä sig så moster fick komma :) så jag mamma och pappa körde dit =)

Världens sötaste gluggsmurf är hon :) Hon älskar moster dunder mycke, allt som inte hon vill får moster sanna göra med henne istället :P

hon hade vägrat tvätta håret när hon badade innan vi kom, men de blev dax för henne att bada igen när vi va där för att vi åt semlor så hon va full av grädde, och jag fick tvätta hennes hår..

Sen skulle vi till affären, wilma sa.

Sanna me till affäen inte mamma ;) tur man e älskad av någon haha..


När vi skulle dra så skalla hon mig mitt över ögat så ja läg väl ligga inne me en blåtira sen xD snyggt...


Ikväll får vi se vad som händer, syster tyckte ja skulle komma o dricka cider med henne  :)


Kommer ett bildinlägg sen med bilder på wilma från idag


XoXo

 
 
Rebecka

Rebecka

5 mars 2011 18:42

Ja de är tur du finns!! :D

http://www.bechys.blogg.se

Alexandra Angelin

5 mars 2011 18:45

Tycker jag inte :P haha utan mig skulle hon kanske tillåta dig göra allt ;).. nej men klart de e tur jag finns, wilma får ju lite fritid från sin tråkiga mamma haha :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Angelin - 23 juli 2018 00:42

4497289001  

Av Alexandra Angelin - 30 november 2013 20:23

Väldigt fort.. Min son förlorade ju sin hörsel i samband med sin hjärnhinneinflammation och han blev opererad med CI i slutet på september. I mitten på oktober kopplade dom på ljudet och det var så sjukt j*vla underbart att se han reagera, att se...

Av Alexandra Angelin - 16 juni 2013 23:49

Hej! Det var väldigt längesedan jag skrev. Har ingen ork att blogga varje dag har för mycket tankar som snurrar och inte allt jag vill dela med mig. Men det som snurrar mest i mitt huvud är, varför jag?! Varför just jag. Av alla jag känner/är ...

Av Alexandra Angelin - 17 maj 2013 10:39

Känns som många fler. Idag är min lilla prins 4 månader, men det känns som han är mer. Allt han / vi gått genom. Dom första 7 veckorna i hans liv kändes ju som flera månader, tiden går så sakta när man väntar på alla läkartider mm. Men ändå kän...

Av Alexandra Angelin - 7 april 2013 22:03

Det var ett väldigt bra tag sedan jag bloggade sist. Men kände att jag behövde skriva av mig lite nu.   ....   Jag försöker vara stark, det är inte så lätt. Jag vill vara stark. Jag kanske verkar stark efter allt jag gått igenom med min s...

Ovido - Quiz & Flashcards