angeliin

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Alexandra Angelin - 14 mars 2012 13:40

Hejsan!Över härligt väder idag :)Solen lyser och faktist varmt..Nyss varit och ätit thai mat med Linda.Vet inte vad vi ska göra, kanske ut med hundarna?Aja vi får se, ska i alla fall njuta av solen :)Ha det nice i de fina vädret :)XoXo

Av Alexandra Angelin - 14 mars 2012 10:08

Ny dag nya tag!


Vaknade med träningsvärk i magen kl 9 härligt :)


Snart blir det träning igen :)

Men först frukost och 100 situps..

Känns verkligen bra att jag håller vad jag lovat mig själv..


Fast sen stöttar ju Linda mig till 1000 med :)..


Nej nu blir det mina situps sen äta frukost, ca kvart i 11 kommer Linda och hämtar mig för vi ska ner och träna :)


Hörs senare..


Hittade en gamml bild på mig och linda :) Den bjuder jag på <3

 


XoXo

Av Alexandra Angelin - 14 mars 2012 00:20

Dax att sova kanske?


Jag är så jävla trött på att ha kontant kort och behöva skriva att mina kompisar ska ringa mig istället?

Lixom inte roligt för dom heller..

Så Idag beställde jag mig en Vit Iphone 4S med abonnemang :D


Så såfort den kommer har jag äntligen nytt nr, och denna gången kommer jag inte ge ut de till massa pack och störiga personer..


Och äntligen får jag en VIT Iphone iställer för min svarta + jag uppdaterar mig lite och tar en 4S istället för en 4 ;)


Nej nu ska jag göra mina Situps sen starta en film och sova :)


Natti Natti alla söta o glada!!


XoXo

Av Alexandra Angelin - 14 mars 2012 00:14

Hejsan hoppsan!!


Skönt det var med 1 timmes träningspass nu på kvällen..

så idag blev det två stycken pass på 1 timme var, HÄRLIGT!!!


Jag är verkligen motiverad..

Lixom -4 kilo på 1 veckas träning, + jag har ändrat min kost helt.

Mår mycke bättre redan, jag tar en sak i taget nu.

Vill ner 13 kilo till slutet på April..

Lyckas jag med det kommer jag vara över stolt, och då ska jag sluta röka med.


Allt känns så mycke lättare nu, fattar inte varför jag inte tog tg i detta innan?

Jag har gått och mått skit och varit riktigt deprimerad över hur jag ser ut.

Visst jag har skit fint ansikte, men min kropp?

Usch nej, nu ska jag verkligen ge allt till 110%..


Mitt mål är att komma ner till 75 kilo..

Och denna gången ska jag lyckas, Innan sommaren är slut hoppas jag på i alla fall..


Känns så mycke bättre nu när folk stöttar mig och inte bara trycker ner mig..

Om ändå bara folk hade skitit i att trycka ner en från början.


Men nu har jag stäng mina öron för deras skit snack och tagit tag i mitt eget :)


Och jag mår så F*N mycke bättre nu :)


Imorgon blir de träning kl 11 med Linda :)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards