angeliin

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Alexandra Angelin - 12 mars 2012 20:25

Hela eftermiddagen/början på kvällen spenderades med Linda och våra hundar

vi körde ut till Revinge och släppte dom lösa på en stor åker så dom fick rasta av sig

Efter ett tag där körde vi ner till Tvedöra (jag och linda fick bergsklättring och krypa under elstängsel)

Niki sprang raka vägen ner i vattnet och badade, zigge var en fegis men till slut gick han i vattnet men sedan upp snabbt igen.

När vi var i Tvedöra så ringde Murre så efter ca 20- 30 min så körde vi till lomma med hundarna istället och mötte upp Murre med hans hund diesel där..

Så det blev ännu mera leka och bada för hundarna..

Men zigge var fortfarande en fegis då.

Efter ett VÄLDIGT bra tag gick han ut i vattnet med dom andra hundarna =)


Zigge är väldigt kaxig av sig för att vara så liten jämfört med Diesel och Niki..


Lite bilder på Niki och Zigge!


                        


....


Nu ska jag bara ta en lugn kväll med film =)

Har massor att göra imorgon, så detta blir sista inlägget för idag.


XoXo  

Av Alexandra Angelin - 12 mars 2012 20:19

Oliwia, du har vunnit mickes hjärta, och ni är så jävla söta tillsammans!!


 

Av Alexandra Angelin - 12 mars 2012 20:14

Bilder på mig från 15 års åldern till nu..

Lägger dom i ordning.


                         


Skippade bilderna när jag hade konstiga hårfärger :P

HAHA


så Oliwia nu fick du som du ville :)

Av Alexandra Angelin - 12 mars 2012 14:25

Dax att skriva av mig!!!


Helt ärligt, förstår inte hur du tänker,

du snackar så mycke skit och tror att de e väran förlust att förlora dig?

Seriöst, vi e helt ärligt bara glada över att slippa allt skitsnack du sprungit omkring o berättar..


Tror att du ska bli mer poppis bland dina vänner för du "vet" så mycke om andra..

men de enda som kommer ur din mun e BULLSHIT!!

Du förlorar 3 vänner, går till en ny och kallar den bästa vän,

Men enda anledningen att du gick till den personen var för du förlorade 3.

Tror du ärligt inte att den personen vet att du bara har den som reserv..


Kommentaren från den personen igår var.


- Jo jag har börjat misstäna att hon bara hör av sig till mig för hon inte har en annan.

Men hon sa fan inte tro att jag är ett reservdäck du kan byta till om ett annat går isönder..


(klockren kommentar)


Fortsätter du som du gör kommer du förlora alla dina "vänner"..


Så ärligt nu lilla tösen, stå upp för dig själv och bry dig om dig själv istället för att lägga all energi på dom personer du tycker är (falska)..

Du tål inte ens att höra sanningen för då ställer du dig och bölar och tror alla ska tycka synd om dig..

Så fungerar det inte..

Sen sitter du och skriver ut att du skrattar folk i ansiktet som håller på mot dig..

Men de e ju bara falskt, sitter och bölar och vill att folk ska be om ursäkt för dina misstag..

Nej usch ta och väx upp..


Som jag anser så är du absolut ingen förlust för någon av oss 3..


Men men jag kan inte pratar för någon annan..

Lägg allt skitet bakom dig istället för de gör vi..


Så nu va de skrivet i alla fall..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 12 mars 2012 13:33

Hejsan!!


Denna dagen kunde ju inte börja bättre..

Vaknade kvart i 10 av att mobilen ringde.

Det var ett jobb jag sökte i fredags som vill att jag kommer på intervju imorgon :) Jippi.


Sen blev det till att äta frukost och vidare ner och träna.

Jag är 100 % motiverad nu :)

Det går som jag vill och just nu är det  - 3,5 kg, och många fler ska det bli.


Ska försöka vända tillbaka på dygnet nu :)

Imorgon ringer klockan halv 8 för jag ska vara på

Grönlunds Trafikskola kl 9.

Sen blir det dra och träna efter det sen vidare på intervju.


Nu blir det att koka ägg och äta en fullkorns bulle och dricka mixade blåbär/hallon (super gott)


Blir nog dra och köpa en hårfärg sen + en födelsedags present till Dennis som blir 20 idag )

Grattis..


Ha det bra!!


XoXo

Av Alexandra Angelin - 12 mars 2012 00:23

Hejsan!


Då var denna helgen slut..

Jag ska verkligen börja skärpa mig med mitt bloggande nu, i alla fall försöka..


I onsdags köpte jag och mamma gym kort.

Fick tränings schema av en personligtränare, så det blev lite mer än en timmes träning där :)

Började oxå med att sluta äta skräpmat, godis och dricka läsk.


Torsdagen blev det 1 timmes träning där med :)

Duktig hihi


Fredagen, Träning i 1 timme

Sen på kvällen blev det att dra till lomma och umgås med vänner :)

Hade trevligt, skulle egentligen ut med Myh, men hände lite saker så hon mådde inte så värst bra och ville hem

men det tar vi igen en annan dag :) (Y)


Lördagen,

Jobb, seriöst det live bandet vi hade på jobb är det SÄMSTA band jag varit med om

Man blir fan deppig av att höra dom spela, sådan tur så slapp jag jobba under hela tiden dom spelade

och skönt var det..

Men en del stress blev det på jobb för vi hade en del bokningar, men tiden gick fort fram tills bandet började spela

då den gick över sakta..

Skulle behövt öronproppar..

Efter jobbet drog jag, Myh och Dennis till Hbg..


Söndag

Jobbat och sen bara chillat typ..

Nej varit i Malmö med o snackat vett i en kille som höll på med min bror..

Lixom jätte moget och skriva ut sådanna saker så massa andra kan se det.. usch nej..

Men killen bad om ursäkt och han hade i alla fall trevliga föräldrar :P


Sen drog jag till "hemligt" och kollade BB..


5 Dagar utan Skräp Mat, Godis och Läsk..

NÄSTAN helt utan SKRÄP MAT.. En liten pommes (A)

Men känner mig ändå duktig..


Så imorgon blir det nästa steg, nu jävlar ska jag klara det med :)

Kommer bli svårt, men jag ska klara det!!!


Nej nu blir de bädda ner mig och starta en film..

Träning imorgon bitti :)


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards