angeliin

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Alexandra Angelin - 13 mars 2012 21:27

Idag har hela min dag varit helt planerad..

...

Arbetsintervjun gick väl bra, tror jag?!?

Vet inte, men det kändes faktist jätte bra :)

Nu väntar jag bara på att mitt brottsregister ska komma hem så jag kan skicka det till arbetsgivaren..

(tur det e helt blankt ;) )


Nyss ätit kyckling sallad med Tzatziki (stavning) så nu luktar jag vitlök xD


Dax att dra ner o träna lite nu med Linda!!


Hörs senare..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 13 mars 2012 11:08

Hejsan!


Igår somnade jag väldigt tidigt jämfört med vad jag brukar göra typ 23 :P

Vaknade till och med sjukt pigg innan min klocka ringde halv 8 imorse :)

Sen blev de dusch o fix för att köra till Grönlunds Trafikskola..

Så nu har jag varit hemma om och ätit riskaka och  bytat om, så nu blir det

TRÄNING!!


Efter träningen blir de dusch och fix igen för att dra på arbetsintervju,

efter det blir det Barnmorskan..


När pappa kommer hem så ska jag fråga han om han vill stå på ett abonnemang till mig.

Är trött på kontantkort nu och vill ha abonnemang igen..


Lixom jag tankar på min mobil med 299 kr i månaden och dom pengarna varar inte ens hela månaden.

De nya abonnemanget kommer kosta 345 kr månaden och då ingår allt :)

Så hoppas pappa e snäll och vill stå för det (A).

Jag brukar ha tur, men jag ska inte hoppas på för mycket..


Nej nu blir de ner till Gymmet..


XoXo




Ovido - Quiz & Flashcards