angeliin

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Alexandra Angelin - 10 mars 2012 14:29

Hejsan!


I Onsdags köpte jag äntligen ett Gym Kort!!!

3 Dagars träning, + ingen skräpmat, inget godis, ingen läsk.

 Absolut inget skit..

Så - 2 Kilo.. :D

Bara massa vätska som försvunnit men ändå, man blir ju inte mer än glad när de går neråt :D


Så nu blir det fortsätta som jag gjort sedan i onsdags så får vi se hur det blir :)

Ska BARA sluta röka med..

Det kommer bli svårt, men jag kan om jag verkligen försöker och vill!!!



Idag har Lillebror och Otroligt söta Oliwia 1 månad.

Så igår frågade min lillebror mig om jag kunde köra och handla med han.

Kändes som jag körde runt överallt för att hitta just det han tyckte va perfekt till henne.

Men tillsist hittade vi det (mitt smakråd) Det kommer man märka på färgen haha:D


Nej nu blir det dusch o fix för att sedan dra och jobba :)


Ha det bra..


XoXo



Ovido - Quiz & Flashcards