angeliin

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Alexandra Angelin - 7 april 2012 00:00

GodKväll!!


Kan verkligen inte sova. Klockan ringer halv 8 imorgon för jag ska hinna duscha, fixa mig o packa de sista innan vi ska köra till tåget. Men oh känns så jobbigt att åka här ifrån när man inte vet när jag får träffa underbaraste igen..

Varför detta jävla avståndet? Hatar det..


Jag vill se dina ögon, jag vill höra din röst
Jag vill vara i din famn, jag vill få din tröst
Jag vill vara med dej vare timme, varje minut
Jag vill känna din kärlek tills livet är slut!


Tårfyllda ögon, min lillebror sitter och skriver hur mycket han saknar och ÄLSKAR mig..

Min lillebror har ALDRIG sagt att han älskar mig..

Vi visar aldrig hur mycket vi betyder för varandra..

Men en dag kan man inte visa det längre och den dagen vet man aldrig när den kommer..

Lillebror, jag älskar och saknar dig med..  


 Jerry, Rebecka och Mikael jag älskar er alla 3



 


Mamma och Pappa Älskar er med så otroligt mycket, ni är bäst <3


 




 XoXo



Ovido - Quiz & Flashcards