angeliin

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Alexandra Angelin - 4 april 2012 15:13

Helt ärlig, hur vet man att man är kär?


Ett leende på läpparna när ett namn dyker upp i telefonen av ett samtal/sms?

Pirrande känsla i magen av tanken på den personen?

Fjärilar i magen när man umgås med personen?

Ont i magen när man vet att man inte kommer träffa personen på flera veckor?

Vill inte åka hem hur mycket man än saknar personerna hemma?

Man blir varm i hela kroppen av kyssar och bli omkramad när man ska sova?

Jag vet ärligt inte xD


Aja från de ena till det andra.


Strålande sol här idag, har nyss duschat, får väl se vad vi ska hitta på med idag :)

Jag vet i alla fall att från och med måndag så börjar allt på Allvar för mig, nu ska jag satsa allt till 110%.

..


åker hem på lördag för jag ska jobba, annars hade jag lätt stannat kvar här..

Hoppas det inte dröjer länge innan jag åker upp igen :)


XoXo



Ovido - Quiz & Flashcards