angeliin

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Alexandra Angelin - 5 april 2012 17:07

Linda:

Alla vet ju att Linda är den bästa vännen jag någonsin haft..

Även om vi bråkar och klipper bandet mellan oss så blir i alltid vänner och knyter ihop bandet igen

Finns ingen som betyder så mycket för mig, du ställer upp i vått och tort för med och jag för dig.

Finns så många sjuka minnen med dig..

Älskar dig Linda <3


     


Sussie:

Har känt dig i nästan hela mitt liv, och det är jag väldigt glad för.

Finns ingen som är som dig, Du är som min egen syster och har alltid varit.

Tror aldrig vi bråkat så mycket att vi sagt upp kontakten med varandra.

Måste börja ses oftare bara..

Älskar dig sis <3


       



Diana:

En underbar vän, fast vi båda har våra svackor för att vi är så satans olika.

HAHA men man har ju aldrig tråkigt en kväll med dig, ALDRIG!!

Fan ta dig om du flyttar 2000 mil ifrån mig :(

Får du inte..

Love <3


     




Detta är dom 3 vännerna som betyder mest för mig och som jag ALDRIG vill förlora..

Har många fler men just dessa 3 är bäst <3

Älskar er töser<3




Av Alexandra Angelin - 5 april 2012 14:42

Hejsan..


Idag är det sjukt underbart väder :)

Solen skiner men såklart jobbar underbaraste..


2 dagar kvar sen åker jag hem, VILL INTE!!

Kommer sakna att vara här massor, men vill ändå hem till min familj och mina vänner.

Om bara lie mer än 1 vecka sticker min underbara vän utomlands =(

Hoppas du får de mega roligt och at vi kommer ses mycke nu innan du åker <3


Min Andra bästa kompis kom hem igår efter hon varit utomlands..

Hon ringde mig direkt yeey..

Hon hade saknat mig lika mycke som jag saknat henne..

Hon tänkte köra hem till mig men de va ju inte lönt när jag är 46 mil hemmifrån.

Så vi ska ses på Lördag innan jag ska jobba.


Måstebörja banta nu, för jag ska va hennes TÄRNA i Augusti/september..

Ohh gumman, du har hittat dig en underbar man, hoppas ni 2 blir lyckliga, men att du ska flytta sådär 2000 mil ifrån mig vill jag inte, men lovar att komma och hälsa på dig <3


Ikväll ska jag och underbaraste laga mat tsm, Hasselbagspotatis med Fläskfile och Bea :D GOTT!!


Nej nu ska jag göra lite nytta och sen duscha..


Puss på er alla underbara


XoXo



Ovido - Quiz & Flashcards