angeliin

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Alexandra Angelin - 28 februari 2011 04:14

Hejsan..


Usch detta är inte alls bra längre, vet fan inte vad ja ska ta mig till..

Hjärtat, utan dig vet jag inte vem jag är, du betyder så otroligt mycket för mig..


Allt står helt stilla, vf blev de såhär? Allt va så bra tills ja satte mig vid denna jävla datan.. Ohh, vf kan jag inte styra över mina känslor själv :O hade varit så mycke bättre..


Det finns saker man inte kan glömma. Det finns känslor man inte kan gömma.
 Det finns minnen som aldrig försvinner. Hur många tårar som än rinner.

 

 

Men jag måste klara detta denna gången, utan min bästa vän kommer det bli svårt, du hjälpte mig förra gången och jag vet att du inte viker av halvvägs utan du går med mig in i det sista.

 

ibland är livet en jävla plåga
man vill i sitt hjärta såga
man vill slippa allt skit och allt som är svårt
man önskar bara att allt inte vore så hårt
ingen verkar fatta hur man mår
ingen bryr sig och ingen förstår
de enda man vill är att försvinna
för vad man än gör går de inte att vinna
de enda man vill är att sätta en kniv mot sin hals
man vill bara gå vidare och glömma allt
för livet känns som ett sår och alla bara strör salt

 

Kan verkligen inte sova, tankarna snurrar runt, jag mår dåligt av bara tanken på detta :( ..

 

Tack bästaste bästa vännen för du finns för mig just nu <3

 

                                       

 

XoXo

 

Ovido - Quiz & Flashcards