angeliin

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Alexandra Angelin - 11 februari 2011 02:35

Hej igen =)


Nu va träningen slut för idag :)


Efter 50 minuters träning vek jag mig av att jag hade så ont av träningsvärk i mage och ben, så där gav jag upp och höll linda sällskap.. sedan gjorde vi 50 situps, och gick en liten stund på löparbanden, sen blev det duschen..


Linda har tappat hud från hårbotten (hennes hårförlängning hade dragit med huden av när hon kliade) Så vi fick ta ut hårförlängningen, vilket klydd det var, men jag förstår vilken smärta hon hade, med dom såren så måste de gjort ont och svidit.. Så nu e tösen korthårig igen, men lika söt ändå :)


Då e det ingen mer träning på gymet denna veckan, så nu blir det ut och gå istället, för min kropp orkar verkligen inte mer gym just nu xD Har SJUKT ont.. Kroppen bör vila 1 dag efter en dags träning, men nu får den vila 2 dagar efter 4 dagars träning istället :)


Nu blir de film sen sova, ska ju va med den bästa imorgon igen :)


Nattinatti


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards