angeliin

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Alexandra Angelin - 14 februari 2011 01:02

hejsan hoppsan..


Då va träningen avklarad för denna dagen då :)

1timme och 40minuter blev det idag :) känns skit bra att jag verkligen gör detta nu :)


Blev överlycklig innan träningen när jag ställde mig på vågen, blev ja jag vet inte, men blev sjukt chockad så jag fick kalla på linda så hon fick kolla till mig att de verkligen va sant.. Vågen visade 3,4 kilo mindre :O

Oh jag är verkligen över glad, och Linda kan till och med intyga att det är sant :)

Känns bra att ha någon som peppar mig och stöttar mig in i det minsta, älskar verkligen dig tösen.. Men kan fortfarande inte själv tro att det är sant :O..


Nu är jag i full gång med att gå ner och jag ska inte ge upp heller..

känner mig stolt över mig själv för en gångs skull..

i helgen när mina föräldrar skulle äta chokladpudding och godis då tog jag mig ett äpple och en proviva fruktdryck istället.. JAG HAR ALDRIG NEKAT GODSAKER INNAN!! Sjukt men sant..


Tack ni som stöttar mig, och vet att jag kan om jag vill och denna gången ska jag inte ge upp..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards