angeliin

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Alexandra Angelin - 24 juli 2012 17:58

Nyss ätit middag, sitter ute på trädäcket på framsidan nu med Linda och röker.
Sitter och försöker komma på något att göra i denna värmen.


Zigge sitter och steker i solen :)

Av Alexandra Angelin - 24 juli 2012 14:23

Ännu en riktigt härlig dag..


Skulle dragit och tränat med mamma.

Men grannen ringde så mamma gick dit, skulle vara där i 10 minuter, 2 timmar senare kommer hon in igen.

Så det blev ingen träning idag.


Linda kom hit och tog en cigg eller två :P

Satt och snacka massa skit, blir stranden senare idag med henne =) härligt.


Nu måste jag hänga upp tvätt, blir att hänga det ute, torkar mycke fortare :)

Om en stund ska jag lämna mamma och micke på jobb, sen hem och laga middag.


Till middag blir det Kycklingfilé, ris och currysås :D MUMS.

Linda ska även äta här, så hämtar förmodligen upp henne innan jag lämnar mamma och micke.


Kommer väl ett inlägg ikväll igen

Ha de bra alla och njut massor av solen för det ska jag göra :)


XoXo

Av Alexandra Angelin - 24 juli 2012 01:08

Usch, klockan är över 1,  jag börjar bli trött nu, men är mitt i en film :P

Aja, blir väl sova när som..

När klockan ringer imorgon blir det frukost sen gymmet..

Dax att börja med träningen igen.

Är äntligen helt frisk :)


Mamma och pappa kom hem med kina mat idag :D

över gott, men hade ingen aptit så åt bara lite nudlar och mina mini vårrullar   


Filmen slutar om typ 20 minuter, blir en dusch sen sängen efter det..


Sov gott allihopa.

NattiNatti


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards