angeliin

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Alexandra Angelin - 23 juli 2012 20:31

Rensade bland alla mina kartonger på vinden för någon dag sedan, hittade ett gammalt mobil minne

så jag jollade vad där fanns på det..

Hittade sjukt många bilder, men dessa jag lägger upp är ju lätt porriga ;)


Linda och jag i arlöv för ett antal år sedan :P


Sorry linda men tyckte vi va as porriga ;)


             

Av Alexandra Angelin - 23 juli 2012 15:24

Då va man hemma igen, ska fixa med tvätten hade jag tänkt och tömma diskmaskinen.

Blir nog ner till gymmet och träna ett tag, funderar starkt på de..


Vill verkligen dra och bada senare idag, men men får se vad som händer..

Nej nu blir de att fixa med tvätt och disk.

Sen får vi se om de blir gymmet eller vad det blir :)




Ibland undra man vad vissa vänner är bra till egentligen?

Tror jag ska göra som du/ni, sluta hör av mig.

Får jag svar när jag hör av mig så e de alltid samma svar ändå, så de känns inte lönt längre.

Jag har mina RIKTIGA vänner så behöver inga falska :)


Ha en härlig dag och njut av solen :)


XoXo

Av Alexandra Angelin - 23 juli 2012 14:14

Hejsan, sitter nere i byn i solen med Sussie och zigge :) riktigt härligt..

Vad händer idag?

Ovido - Quiz & Flashcards