angeliin

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Pallar inte :S

Av Alexandra Angelin - 31 oktober 2010 21:15

Tycker de e så barnsligt.. Men men jag vet i alla fall sanningen och mer kan jag inte göra.. Alla andra får tro vad dom vill.. men jag är nöjd med mitt =) gött e de!!


Från de ena till de andra..

Igår va allt ja haha :P

drog till kyrkan o tände ljus till hannah och mia, sen hämta ja o lillebror upp hans kompis körde till lund o hämtade diana, sen bar de av mot malmö, skulle lämna lillebror och hans kompis på bio, dom skulle se saw 3D.. sen körde ja o diana och hämtade mina pengar av johan, men han följde med ut istället :) så vi drog o träffa lite folk till halv 11 och då drog vi o hämtade lillebror och mes igen, sen när vi lämnat dom drog vi till trelle och kröka.. eller johan o diana gjorde medans ja träffade (no name) sen vi 2 tiden lämnade vi trelle o drog o lämnade diana i lund körde till eslöv o hämtade sandra =) sen mötte vi upp mackan på shell i gårdstång o drog till lund för sandra o johan skulle äta.. mackan hoppa över i bilen ja körde så drog vi alla till svedala, o där va vi vid 5 i morse, sen gick sandra och träffa (Paul tror ja de va) och ja o macka fick sitta i bilen i 2 timmar, men istället körde vi en runda sen lämnade ja han i lund sen blev de hämta sandra igen.. halv 9 va vi hemma hos mig då la ja o sandra oss i sängen, 9 blev hon hämtad och nu e hon hemma i dalarna igen :(.. Saknar dig redan tösen..  Min kväll blev över lyckad, o nice va de :P..



Har passat wilma i 2 timmar nu på kvällen, hon får en alltid på strålande humör..

Nej nu blir de dusch sen film ha de gött..


Låt mig leva mitt liv, hur fan ja vill !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Angelin - 23 juli 2018 00:42

4497289001  

Av Alexandra Angelin - 30 november 2013 20:23

Väldigt fort.. Min son förlorade ju sin hörsel i samband med sin hjärnhinneinflammation och han blev opererad med CI i slutet på september. I mitten på oktober kopplade dom på ljudet och det var så sjukt j*vla underbart att se han reagera, att se...

Av Alexandra Angelin - 16 juni 2013 23:49

Hej! Det var väldigt längesedan jag skrev. Har ingen ork att blogga varje dag har för mycket tankar som snurrar och inte allt jag vill dela med mig. Men det som snurrar mest i mitt huvud är, varför jag?! Varför just jag. Av alla jag känner/är ...

Av Alexandra Angelin - 17 maj 2013 10:39

Känns som många fler. Idag är min lilla prins 4 månader, men det känns som han är mer. Allt han / vi gått genom. Dom första 7 veckorna i hans liv kändes ju som flera månader, tiden går så sakta när man väntar på alla läkartider mm. Men ändå kän...

Av Alexandra Angelin - 7 april 2013 22:03

Det var ett väldigt bra tag sedan jag bloggade sist. Men kände att jag behövde skriva av mig lite nu.   ....   Jag försöker vara stark, det är inte så lätt. Jag vill vara stark. Jag kanske verkar stark efter allt jag gått igenom med min s...

Ovido - Quiz & Flashcards