angeliin

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Alexandra Angelin - 3 oktober 2010 15:00

Fredag:


Va i genarp på fest med jessica och sassa, hade faktist jätte trevligt.. fast festen va helt död när vi kom så jessica och sassa fick liva upp den, och de gjoorde dom bra =) sen drog vi till malmö och träffade folk, va hemma typ 4 eller något på morgonen..


Lördag:


Sanna hade bull så hon drog med mig och lämnade min bror i arlöv på fest sen va vi ute en stund, sedan drog ja hem, för lillebror hade filmkväll så ja hade hyrt en egen film till mig så ja la mig o tittade på den.. när halva filmen gått så skulle ja hämta min bror i arlöv igen, så hämtade först upp sanna igen sen körde vi o hämtade min bror, sen lämna vi han sen drog vi till hbg och bara allmänt gjorde ingenting.. tiden gick sjukt fort.. vi va hemma strax efter 4 :P tack för en super kväll sanna.. vi hade ganska roligt ändå faktist.


Söndag:


Idag blir de slappedag.. ska städa, kolla film och söka jobb.. Lillebror o hans kompisar har min data, så jag sitter vid mammas, men ska starta en film till dom nu. sen ska vi alla kolla film..


tack för en trevlig helg.. ha de gött alla..


Ovido - Quiz & Flashcards