angeliin

Alla inlägg under juni 2010

Av Alexandra Angelin - 4 juni 2010 14:28

Jessica : Jag vet att du finns, men vet inte hur jag ska prata om de, folk kommer missförstå och bara tycka ja e allmänt blåst eller något..


Syster: Haha, nejdu inga - Poäng där, du ser aldrig hemsk ut, för du e sjukt söt, du e ju min storasyster :D.

  



Ikväll blir de hem till syster en stund, sen imorgonbitti åker jag till tyskland :D

Av Alexandra Angelin - 3 juni 2010 14:38

Svar till syster!


haha bilden e väl fin :P vet att du älskar mig ändå, nene inget minuspoäng där inte :P Kan lägga upp fler på dig :D


            

Älskar Dig Storasyster, 'bättre syster kan man inte ha <3

  

Av Alexandra Angelin - 2 juni 2010 00:29

Svar på kommentar från jessica =)


jag hoppas med vi ses imorgon =)

tack för ikväll!!


Från de ena till de andra, helt ärligt, finns de ingen man kan snacka med om just denna saken ja behöver prata om utan att den går direkt o berättar de för någon annan, de måste finnas någon, tror verkligen jag behöver prata om de, men vågar inte rikrigt, för vet inte vem ja kan berätta de för..

Sanningen sved en aning, men fick reda på den i alla fall.


Jag tror, eller jag känner de på mig just nu, vet inte riktigt men hoppas. Hoppas de inte bara e jag som känner de heller, för då skiter de sig som alltid, pallar inte med de igen..


   Va uppe hos jessica, kim och Emilia en stund nu på kvällen, Bara för ja digga Emilias Barbapappa boddy =9 Så otroligt söt e hon med <3


  Älskar min syster, men kan inte prata med henne om detta jag behöver prata om, hon kommer bara tycka ja e fullkomligt knäpp.. Men vet att hon älskar mig ändå <3


       Roserna mamma fick av mig i morsdag <3. Älskar dig mamma

Av Alexandra Angelin - 1 juni 2010 21:59

Tisdag !!


Min käre bror va snäll o körde mig till pappas jobb vid halv 10, så ja fick hämtat bilen, sen blev de skolan sen möte =) efter de va ja me robbin en stund.. Sen körde ja o hämtade pappa på jobb vi 4, somnade bak i bilen medans ja väntade på pappa haha.. Sen vid kvart i 7 så träffade jag underbara jessica med hennes helt otroligt söta Emilia =).. Grattis till er Jessica och Kim!!.. Ja har alltid sagt att ingen e sötare än Wilma, men Emilia e verkligen helt otrolig, Hon och Wilma kommer bli dom två sötaste i staffanstorp när dom blir större.. Har saknat min jessica grymt mycket, tänk vad alla missförstånd har kunnat göra, förlåt för allt jag gjort <3.. hade i alla fall trevligt, massa snack blev det =)

Blir kanske att träffa dom imorgon igen.. Då får ja ta lite bilder på lilla Emilia..


All lycka till Jessica o Kim <3

   Helt underbara Emilia på bilden =)


Ovido - Quiz & Flashcards