angeliin

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

usch!

Av Alexandra Angelin - 25 augusti 2011 01:25

Hejsan.


Denna dagen började inte bra..


Inatt kunde jag inte sova, så jag skurade köket från golv till tak. Sista gången jag kollade på klockan va den 06,38.. Halv 9 kommer mamma in och väcker mig o säger att jag måste köra lillebror till skolan för dom hade kollat fel på bussarna. Gick ola mig direkt efter jag lämnat han igen. Vid kvart i 12 kommer min storebror och väcker mig och ber mig köra honom till sjukgymnasten (hans knä blev skadat på en fotbollsmatch igår), så det va bara till att köra han.. Hinner inte hem innan det är dax att köra mamma till sjukhuset för hon skulle först inn och prova ut inlägg till foten och sen på mamografi (STAVNING).. Sn körde jag henne till jobbet..

Blev direkt hem och stoppa in kyckling filén i ugnen och göra resten av maten.


När vi satt och åt kom jonas hit, så vi satte oss och spelade kort med jerry och patrik :)


Halv 10 va det dax att hämta mamma, jag hinner inte mer än stänga av bilen utanför mammas jobb innan min lillebror ringer och säger att jag måste komma hem fort.

Pappa behövde åka till akuten, han hade skurit sig på en grönsaks skärare. Så efter 2 timma på akuten så va han klar och hade fått ett par stygn..

Jag trodde inte att jag var så känslig mot blod men shit, kände mig jätte yr, känndes som jag skulle svimma, mådde jätte illa och kände riktigt smärtn pappa hade när dom stack in bedövningssprutan i såret flera gånger.. Stackars min pappa  ..


Nu är jag äntligen hemma och ska sova för mår fortfarande inte helt bra..

Möte imorgon.. JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN PRAKTIKPLATS/LÄRLINGSPLATS :D:D..


xoxo 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Angelin - 23 juli 2018 00:42

4497289001  

Av Alexandra Angelin - 30 november 2013 20:23

Väldigt fort.. Min son förlorade ju sin hörsel i samband med sin hjärnhinneinflammation och han blev opererad med CI i slutet på september. I mitten på oktober kopplade dom på ljudet och det var så sjukt j*vla underbart att se han reagera, att se...

Av Alexandra Angelin - 16 juni 2013 23:49

Hej! Det var väldigt längesedan jag skrev. Har ingen ork att blogga varje dag har för mycket tankar som snurrar och inte allt jag vill dela med mig. Men det som snurrar mest i mitt huvud är, varför jag?! Varför just jag. Av alla jag känner/är ...

Av Alexandra Angelin - 17 maj 2013 10:39

Känns som många fler. Idag är min lilla prins 4 månader, men det känns som han är mer. Allt han / vi gått genom. Dom första 7 veckorna i hans liv kändes ju som flera månader, tiden går så sakta när man väntar på alla läkartider mm. Men ändå kän...

Av Alexandra Angelin - 7 april 2013 22:03

Det var ett väldigt bra tag sedan jag bloggade sist. Men kände att jag behövde skriva av mig lite nu.   ....   Jag försöker vara stark, det är inte så lätt. Jag vill vara stark. Jag kanske verkar stark efter allt jag gått igenom med min s...

Ovido - Quiz & Flashcards