angeliin

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Alexandra Angelin - 19 augusti 2010 21:32

Igår blev jag 21, hade myskväll hemma och bakade. Idag har jag med bakat haha :P Körde även hem och gav min syster med familj lite blandade kakor, hoppas dom var goda =)

Patrik, lotta och tobbe kom hit och fikade idag, alla gillade mina kakor =) Va på sjukhuset 8 imorse, va sjukt jävla trött haha, imorgon ska ja på möte, sen på kvällen blir de förmodligen malmö o se perikles, de e nice de =)

..

Jag va grymt rastlös innan idag så satte mig o byggde ihop ett pussel, och det blev en jordglob =)

 

Födelsedagsfika för mig =)

       

Underbara Jayzon "Mosters gullunge" spenderade en dag med han och sussie, drog till malmö och åt sen hem till dom så passade jag han medans sussie tvättade. tack för en underbar dag sis <3

       

Kalas för Johan, Becky Och Wilma i söndags, den 15 augusti..

Lite bilder från kalaset då =)

                  

Ovido - Quiz & Flashcards