angeliin

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Alexandra Angelin - 25 maj 2010 16:34

Hejsan,

 Fick ett jätte tragiskt besked av mamma när jag kom hem från skolan =(.. inget med mamma men med en annan i släkten/familjen.



Dagen i skolan har varit otroligt ball :P.. Körde till skolan gjorde lite nytta, sen drog ja o fijah och käka fuktost, sen till malmö o hämtade upp jocke o sune, sen vidare till skolan, blev att fortsätta göra lite nytta sen satt vi bara o snacka skit, jag, fijah, simon och hall, riktigt trevligt faktist =). Sen körde ja hall till lund för tyckte de va synd att han skulle få stå o vänta helt ensam överlänge på tåget vud burlöv =) sen blev de en runda me fijah, sen körde jag hem o lämnade henne, jag körde tillbaka till skolan och gjorde mitt prov, o tro de eller ej men fick alla utom ett rätt :D:D.. Sen blev de hem och fick ett tragiskt besked, sen hem till mormor o prata om tyskland. som ja ska till den 5 juni =).. Har nyss hämtat pappa på jobb, nu ska ja plugga sedan duscha och fix sen blir de svedala =)







Av Alexandra Angelin - 25 maj 2010 07:14

Svar till syster!

Ja, jag vet.. De e inte alls bra hon lär sig sådanna ord "/. Hon får hålla sig till dom snälla orden =)


Ja då har man varit o lämnat pappa på jobb nu, de blir en dusch för min del sen fix sedan skola för att göra prov, känns som ja pluggat hela natten för en gångs skull, betygen sätts ju idag eller imorgon så måste få provet gjort.. Sedan blir det hem och städa rummet, och TVÄTTA, känns som jag inte har några kläder rena.. Satan vad de blåser ute, de som varit så fint väder nu i helgen, vf blåsa nu :(. Nu blir de en kopp kaffe och en cigg sen är det dax att fixa sig.. Ha de bra alla!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards