angeliin

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Alexandra Angelin - 17 november 2010 16:17

Hejsan,


Seriöst tösen du kan inte mena allvar :O.. Fattar inte hur du bara kan göra de :S ska inte säga va ja tycker om detta, men borde ju lyssnat på vissa personer angående dig =( Aja ditt liv o inte mitt.



Som jag mår =( inte de bästa nu ju.. KRAFTIG halsfluss och KRAFTIG körtelfeber, är i alla fall smittfri på fredag nästa vecka, sjukt va mycke antibiotika ja måste ta om dagen :( Körtelfebern kommer sitta i länge, så får inte anstränga mig på över 1 månad :( och tiden går så sakta när jag inte får göra något.. Varför är inte ja som en normal människa när ja e sjuk? jag hänger tvätt, tvättar, diskar och småstädar ändå, men sen mår ja skit för får kramp i magen och massa annat.. så ja nu blir de bara ta de lungt i typ 10 dagar till den får jag i alla fall städa lite smått för då e min antibiotika kur slut =)

på lördagen den 27:e åker ja till tyskland, sen får vi se vad som händer när ja e frisk..


ha de gött haaj

Ovido - Quiz & Flashcards